reklama

Deň "D"

V poslednej dobe som zažil viac dní D a ďalšie na mňa čakajú. Dni, čo sú niečim výnimočné, jedinečné, ale aj významné a dôležité. Tieto dni môžu dosť ovplyvniť môj život.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jeden nie až tak minulý deň "D", bol 17. 03. 2009. Nielenže to bol deň mojich deväťnástich narodenín, ale bol to i deň písomnej maturitnej skúšky zo slovenského jazyka a literatúry. Našťastie boli testy pomerne jednoduché a jedna téma na sloh mi parádne sadla. Bol to umelecký opis na tému: ,,Aj zima má svoje čaro."

Ďalší deň "D" bol 18. 03., keď boli maturity z cudzieho jazyka. Písal som test s nemeckého jazyka úroveň B2 (bývalá úroveň A). S touto skúškou som bol nadmieru spokojný. nebudem mať 100%, ale myslím si, že to bude skvelý výsledok.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tretí zasebouidúci bol 19.03., kedy bola na rade matematika. Tento test ja, ale aj ďalší hodnotia nie moc dobre. Dúfam, že to čo mám, je aspoň z časti dobré. No dúfam, že ústne maturity z MAT v máji dopadnú lepšie než tie písomné.

Ďalší deň "D" ma čaká zajtra. Pristúpim prvýkrát ku volebnej urne a to, aby som dal hlas jednému z kanditátov na prezidenta. Budem hlasovať podľa svojho svedomia. Svoj hlas dám tomu, koho pokladám za najlepšieho pre Slovensko z tých, čo tam sú. Aby som nenarušil volebné moratórium nejdem zverejňovať v tomto článku žiadne mono, veď kto môj blog čítal už predtým asi tuší, resp. vie, koho budem voliť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dní "D" v tomto roku pre mňa bude ešte požehnane, napríklad ústne maturity v máji, či prijímačky na vysokú školu... Dni, ktoré môžu zmeniť môj život alebo ho aspoň do značnej miery ovplyvniť. No nech už prinesú so sebou čokoľvek, viem s istotou povedať len to, že sa treba zane poďakovať Bohu. Ak to bude pozitívne, tak mu poďakovať, ak negatívne, tak to vziať s pokorov a Bohu aj tak poďakovať, lebo nech sa deje čo sa deje s Bohom je život ľahší, ako bez neho.

Branislav Oreška

Branislav Oreška

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorého si na ulici všimnete aj napriek tomu, že som nízky, lebo nosievam oblek a klobúk, čo je v tejto dobe ojedinelé. Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoVieraUmeniePrírodaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu