reklama

Krajina hôr, jazier a čistoty

V roku 2008 som mal to šťastie navštíviť Rakúsko. Bol som v tejto krajine aj predtým, ale iba zo školy vo Viedni na jednodňovom výlete. V apríli som však mal možnosť, tiež vďaka mojej škole spoznať túto krajinu z väčšej časti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Náš školský spoznávací výlet zasiahol aj do Nemecka. Ubytovaní sme boli v Salzburgu, Mníchove a v Bregenzi. Tieto mestá sú každé tak iné, ale krásne. Hlavne Salzburg so svojimi horami, historickými budovami mal takú atmosféru, že sa tam človek cítil ako doma.

Rakúsko na mňa zanechalo veľký dojem. Je čisté a udržiavané. Rakúšania si svoju vlasť a prírodu ctia a chránia, čo je vidieť. Ak tam nájdete niekde pohodenú smeť, tak to tam zanechali zahraničný turisti. 

Rakúske Alpy so svojimi štítmi, priezračnými jazerami a typickou, na pohľad romantickou architektúrou je také vznešené a krásne, že človek sa tam túži ešte niekedy vrátiť. Príroda tejto krajiny je ako jedna krásna symfónia, ktorej tóny pohladia srdce človeka. Na vrcholoch najvyšších štítov sa vždy ligoce biela snehová koruna. v priezračných jezerách plávajú ryby, hniezdia vodné vtákya aj oni prispievajú k čaru tejto krajiny.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri toľkých krásach, ktoré som tam videl mi prišiel na um úryvok z fimu Sissi -,, Keď budeš mať niekedy starosti, prejdi sa s otvorenými očami po lese.V každom strome, každom kvietku, v každom zvieratku pocítiš prítomnosť všemohúceho Boha a to ti dodá silu." Rakúsko je ako čarokrásny sen, z ktorého sa človek nechce prebudiť. Aj jeho architektúra ladí s prírodou, doplĺňa ju, nenarúša. A v tejto pokojnej harmónii si človek, návštevca tejto krajiny, ani neuvedomuje čas, len zrazu badá, že už sa musí vrátiť späť domov, do práce alebo školy. 

Branislav Oreška

Branislav Oreška

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorého si na ulici všimnete aj napriek tomu, že som nízky, lebo nosievam oblek a klobúk, čo je v tejto dobe ojedinelé. Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoVieraUmeniePrírodaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu