reklama

Na úvod...

Na úvod by som sa Vám, drahí návštevníci môjho blogu predstavil. Volám sa Branislav Oreška a pochádzam zo Sučian, napriek tomu, že som bol nútený narodiť sa v Martinskej fakultnej nemocnici.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Hoci moje narodenie predchádzalo a aj sprvádzalo pár nepríjemných udalostí, ktoré som ja aj s mojou mamou prežili len s Božou pomocou, som pomerne zdravý človek, ktorý má navyše aj pár talentov.

Medzi moje talenty patrí kreslenie, hra na hudobné nástroje (organ, klavír), poézia, nemčina.Možno ste si pomysleli: ,,Nemčina - to má byť čo za talent?" - ale v skutku je to jeden z mojich talentov. Tento jazyk som sa naučil sám a ovládam ho už asi od tretieho roku svojho života. U mňa doma nikto nevie po nemecky rozprávať, dokonca mi starka, keď som bol malý a začal rozprávať po nemecky nadávala, aby som rozprával tgak, ako mi jazyk narástol.Dobre, že som ju neposlúchol, lebo teraz som najlepší nemčinár na našom gymnáziu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz vám drahí moji trochu opíšem svoju postavu. Ako vyzerám v tvári to už viete z mojej fotky. Postavu mám nízku a mám miernu nadváhu. Zvyknem o sebe vtipkovať, že som vysoký ako záhradný trpaslík. Ale pokiaľ dočiahnem na pedále na organe, tak je fajn. Ja som so svojou "nížkou" spokojný.

Rád nosím oblek, klobúk, kravatu alebo motýlika. Nosím vreckové hodinky, ktoré často mnohí chcú vidieť a pozreť sa na ne. Najradšej si obúvam poltopánky, lebo v nich sa aj najpohodlnejšie cítim. Dalo by sa povedať, že v štýle obliekania idem proti prúdu doby, čo má za následok, že sa mi pár ľudí vysmieva, ale mám aj veľa priaznivcov, ktorý ma dokonca za to obdivujú a nie sú to len dôchodcovia, ako si určite mnohí myslíte.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám rád klasickú i modernú hudbu ( záleží od skladby), výtvarné umenie a architektúru.

Som hrdý na to, že som katolík a nikdy sa nenechám presvedčiť na inú vieru či nevieru.

Jednoducho som, aký som - ako každý človek - jedinečný, neopakovateľný a unikátny. A kto tomu neverý, nech sa učí biológiu. :)

Branislav Oreška

Branislav Oreška

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorého si na ulici všimnete aj napriek tomu, že som nízky, lebo nosievam oblek a klobúk, čo je v tejto dobe ojedinelé. Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoVieraUmeniePrírodaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu